» Weekly Photo Challenge: Nostalgic

ImageNOSTALGIC

the weekly photo challenge gives the feeling of anything from days gone by.

This hails from the 1950’s

Image

my older brother and I

We are much closer now as when we were children.

 

12 Kommentaar (+add yours?)

  1. scrapydo
    Jul 06, 2013 @ 21:53:49

    Dis te pragtig. Het self ook nogal n versameling van die ou “kiekies” Dis regtig nostalgies om daarna te kyk.

    Antwoord

    • Rosa
      Jul 07, 2013 @ 16:38:33

      ek het effe gemengde gevoelens die laaste paar weke oor familie wat van my ou foto’s geleen het mn dit in hul rekenaar in te scan……nou lyk dit my ek gaan hulle nie weer sien nie. 😦

      Antwoord

  2. Naomi Baltuck
    Jul 06, 2013 @ 21:54:58

    Very sweet!

    Antwoord

  3. Trackback: In My Life | Not the Family Business!
  4. Trackback: Photography and Poetry: Nostalgia | Bastet and Sekhmet
  5. Trackback: Weekly Photo Challenge: Nostalgic | blogagaini
  6. Trackback: Weekly Photo Challenge: Nostalgic (Escher) | What's (in) the picture?
  7. scrapydo
    Jul 08, 2013 @ 08:29:41

    Ja jong ek ken ook sulke familie. Mens moet maar net hul druk om dit terug te gee. Hul wil meestal ook nie hul fotos uitleen nie al is dit vir jou ook waardevol omdat jy deel daarvan is.

    Antwoord

  8. frizztext
    Jul 08, 2013 @ 11:52:41

    veel dichterbij nu
    als toen we kinderen waren
    = geweldig!

    Antwoord

  9. Trackback: Weekly Photo Challenge: Nostalgic | Denis Danze Photographe Freelance

Lewer kommentaar