The weekly story challenge – T

The weekly story challenge from frizztext has reached T

T is for TRAVEL

Hubby had to be in Rome for a series of meetings and I was so fortunate to TRAVEL with him.

What a wonderful city!  What a lovely experience.

We travelled with a relatively young Spanish airline named Vueling which took us via Barcelona.

On the second leg of our trip we had a very talkative flight captain who made his passengers aware of the landmarks we passed.

(Thank you kind sir Captain)

Mont Blanc

Aerial view of the Alps

This was the perfect end of a lovely week.

16 Kommentaar (+add yours?)

  1. scrapydo
    Nov 15, 2012 @ 18:09:15

    Beautiful photos, took my breath away!

    Reply

  2. adinparadise
    Nov 15, 2012 @ 18:35:34

    How lovely that you could accompany your husband. Those are great pics.🙂

    Reply

  3. Michael Zoll
    Nov 16, 2012 @ 05:32:51

    Schöööön!

    Reply

  4. TBM
    Nov 16, 2012 @ 10:52:02

    Stunning

    Reply

  5. Ed
    Nov 16, 2012 @ 11:01:11

    Excellent shots..:-)

    Reply

  6. Naomi Baltuck
    Nov 18, 2012 @ 20:53:46

    Gorgeous!

    Reply

  7. kindvanafrika16
    Nov 20, 2012 @ 05:47:53

    WOW
    dit os pragtig Roosie!!!!
    ek reis maar altyd so saam met julle mense, want die werklike glo ek sal ek sommer kan onderneem nie, maar dit is ook maar ok so, ek kla nie…. julle was mos daar en so tussen julle woorde en snappies kan ek ook mos maar reis

    Reply

    • Rosa
      Nov 20, 2012 @ 09:41:53

      Kindvanafrika, hierdie geleentheid voel vir my steeds nog te goed om waar te wees. ek kan self kwalik glo wat ek alles ervaar en geniet en waardeer elke oomblik

      Reply

      • kindvanafrika16
        Nov 21, 2012 @ 05:16:58

        nou geniet dit, en dink maar aan hierdie blogger wat dit maar net met die oë sal kan meemaak, nie dat ek kla nie hoor!!!!!
        my oggend baas was vir ‘n paar weke in singapoer en in korea…… deur sy vertelling en snappies was ek ook in gees daar, so bring nog snaps en staaltjies sodat ek jou trippie kan meemaak
        toedels tot later

Lewer kommentaar

