Reflections

Image

 

Image

 

Image

9 Kommentaar (+add yours?)

  1. rondomtaliedraai
    Apr 27, 2012 @ 17:39:31

    Aangename verassing… nou is die ys gebreek. Pragtige foto’s

    Reply

  2. melouisef
    Apr 27, 2012 @ 19:48:28

    Dis pragtige fotos!
    JY\S HIER🙂

    Reply

  3. melouisef
    Apr 27, 2012 @ 20:46:46

    Ons internet is so stadig ek moet my fotos aansienlik kleiner maak anders gebeur daar niks nie😦

    Reply

  4. Toortsie
    Apr 28, 2012 @ 11:22:02

    Uitstekende fotograaf. As dit die begin is…. waar sal dit eindig??😉

    Reply

    • Rosa
      Apr 28, 2012 @ 16:00:19

      Thx, net vanoggend besluit ek sal die kamera oorneem van die eienaar nadat ek dit nou al amper vir 6 maande “leen”. Hy voldoen meer as aan my behoeftes

      Reply

  5. Gobetween
    May 31, 2012 @ 17:45:40

    Die tweede foto is so helder – pragtig!

    Reply

Lewer kommentaar

